Få fat i kursuskunderne

Få fat i kursuskunderne

Mange kursus- og uddannelsesvirksomheder bruger krudtet på at skrive flyers, hjemmesidetekster og SoMe-opdateringer om det præcise faglige og tekniske indhold af deres kurser. Altså mere eller mindre en beskrivelse af programmet for hver enkelt kursusdag. Men hvis I...
Kontakt pressen med et godt pitch

Kontakt pressen med et godt pitch

Du har lavet en lækker og målrettet pressemeddelelse. Hvad nu? Du har lavet en lækker og målrettet pressemeddelelse med den superskarpe fortælling om din virksomhed, dig selv eller dit nye produkt. Men hvad så nu? Hvordan kommer du ud over rampen med historien og...
Vælg jeres fortælling

Vælg jeres fortælling

Har I styr på, hvem I er? Går jeres medarbejdere rundt og fortæller den samme historie? Gør jeres kunder? Hvis svaret på et af ovenstående spørgsmål er nej, er det måske på tide, I gør noget ved jeres fortælling. Historien om jeres virksomhed er grundstenen i...
Skriv om din kunde – ikke dig

Skriv om din kunde – ikke dig

Effektive salgstekster har en række ligheder, uanset hvad du beskæftiger dig med. Om du er i branchen for projektledelseskurser, hjemmepleje eller sælger merkonomuddannelser, er der nogle redskaber I kan og bør bruge for bedst muligt at tiltrække målgruppens...